سامسونگ یک گروه صنعتی کره ای می باشد که دارای پورتفولیو متنوعی از قبیل الکترونیک، مالی، ساختمان سازی و دیگر خدمات است. دفتر مرکزی این شرکت در سئول می باشد. سامسونگ با موفقیت از یک کسب و کار محلی به یک شرکت جهانی تبدیل گردید. بر اساس بررسی موسسه اینتر برند این شرکت در سال 2005 در بین 100 برند با ارزش دنیا، رتبه 20 - در حالی که در سال 2015 رتبه 2 را بدست آورد – کسب نمود. همچنین ارزش برند این شرکت از 2/5 میلیارد دلار در سال 2000 به 5/12 میلیارد دلار در سال 2005 و 81 میلیارد دلار در سال 2015 افزایش یافت. نوآوری و برند به سامسونگ کمک کرد تا در سال 2005 به سود 5/10 میلیاردی برسد. شایان ذکر است سامسونگ در سال 1938 به منظور صادرات ماهی خشک و سبزیجات خشک شده تأسیس گردید و در دهه 1950 در چند صنعت دیگر وارد شد.

سامسونگ بیانیه مأموریت و چشم انداز مشخص و روشنی را در تمام حوزه های فعالیتش به کار می برد :

چشم انداز : "رهبری انقلاب همگرایی دیجیتال" 

مأموریت : "شرکت دیجیتالی الکترونیکی" : یعنی سامسونگ، شرکتی است که از طریق محصولات دیجیتالی، انقلاب همگرایی دیجیتالی را هدایت و رهبری می کند.

همچنین سامسونگ تلاش خود را در ایجاد جدیدترین محصولات در صنعت نیمه هادی ها، تجهیزات ارتباطی، و لوازم خانگی متمرکز نموده تا در بلند مدت برند سامسونگ تبدیل به یک عرضه کننده قوی محصولات دیجیتالی تبدیل گردید.

برای مطالعه کامل متن به قسمت برندشناسی Marketing Iran Talent  مراجعه نمایید.

www.marketingirantalent.com

منبع : Marketing Iran Talent |سامسونگ - Samsung منبع : |سامسونگ - Samsung
برچسب ها : سامسونگ ,برند ,شرکت ,محصولات ,دیجیتالی ,میلیارد ,میلیارد دلار ,انقلاب همگرایی ,تبدیل گردید